Katalog Główny
  Wyszukaj | Przeglądaj | Bazy - zasób bilioteki | Inne bazy | Zapytaj Bibliotekarza | Instrukcja wyszukiwania | Biblioteka  
  Moje konto | Ustawienia    |    Lista wyników | Poprzednie wyszukiwania | Moja e-półka | Wyloguj |
 
 
  Dodaj do mojej e-półki  |  Lokalizuj  |  Zamówienie WMB  |  Zapisz/wyślij

Pełny widok rekordu

Wybierz format: Format standardowy Karta katalogowa Cytata Etykiety nazw Etykiety MARC
Rekord 1 z 1 No Previous Record   No Next Record
Nr systemowy   000060739
Język   pol
Autor   LinkMockałło, Zofia.
Tytuł   LinkStres w pracy z klientem : źródła, skutki i sposoby przeciwdziałania.
Uwagi   Bibliogr. s. 18-19.
Adnotacja   Praca z klientami jest szczególnym wyzwaniem dla pracowników. Charakteryzuje się wysokimi wymaganiami emocjonalnymi, narażeniem na stresujące i agresywne zachowania ze strony klientów i brakiem możliwości regeneracji zasobów indywidualnych w czasie pracy.
CIS Tezaurus   Linkpraca a choroby
  Linkstres
  Linkwarunki pracy
  Linkwypalenie zawodowe
Sł. kluczowe   Linkkonflikty w miejscu pracy
  Linkstres w pracy
HD - n.osobowa   LinkNajmiec, Andrzej.
Cytata wydawnicza   Link- Prewencja i Rehabilitacja. 2017, nr 3/4, s. 1-19.

Wybierz format: Format standardowy Karta katalogowa Cytat Etykiety nazw Etykiety MARC

No Previous Record   No Next Record


Koniec sesji - Ustawienia - Komentarze - Pomoc - WMB - Ex Libris - Przeglądaj - Szukaj - Lista wyników - Poprzednie wyszukiwania - Bazy -